PRODUK PEMAKANAN SUNNAH

PRODUK PEMAKANAN SUNNAH

Tuesday 11 June 2013

CAFE AL-KHISBUN (UNTUK LELAKI YANG SUDAH BERKAHWIN SAHAJA)

PRODUK INI HANYA UNTUK PASANGAN YANG TELAH/AKAN BERUMAHTANGGA SAHAJA

 CAFE AL-KHISHBUN
RM 55/BTL







  • Formulasi CAFÉ AL-KHISHBUN adalah resepi Pemakanan Kesihatan yang merupakan gabungan istimewa Kopi Arabicca dan herba-herba campuran dari Tanah Arab. 
  • Diperkaya dengan biji Habbatus Sauda (Syria) yang merupakan spesis terbaik dan dipanggang bersama dengan madu arab.
  • CAFÉ AL-KHISHBUN mengandungi serbuk bunga kurma 100% dari ladang kurma Madinah. Serbuk bunga kurma dahulunya digunakan sebagai herba penambah hormon dan mengentalkan sperma.
  • Gabungan ini membantu merangsang dan memanaskan organ pembiakan dan mengukuhkan tenaga dalaman. Herba Campuran Arab ini biasanya menjadi amalan para remaja Arab yang akan berumahtangga.
  • Menjaga keseimbangan dan normal tubuh serta membaiki saraf kelamin, memulihkan tenaga batin dan memekatkan air mani.
  • Diperkaya dengan Herba Campuran Arab yang mampu berperanan dalam mengawal keseimbangan tubuh, meningkatkan sistem daya tahan tubuh untuk melawan penyakit dan memelihara sistem reproduksi lelaki.
  
Kandungan
Coffee Arabica, Gula, Krimer, Habbatus Sauda, Estrak Halia, Serbuk Bunga Kurma Madinah, Garam Bukit, dan herba-herba campuran dari Tanah Arab.
Cara Pengambilan
Diminum 2 kali sehari. Gunakan 1 skop pagi dan 1 skop malam. Dibancuh dengan air panas (200ml) @ secawan.
*      Mulakan dengan bacaan Bismillah, selawat ke atas Rasulullah s.a.w. dan berniatlah. 
Dari Saidatina Aisyah r.a. telah berkata, telah bersabda Rasulullah s.a.w. “sebaik-baik amalan kepada Allah s.w.t. adalah perbuatan yang dikerjakan secara berterusan walaupun sedikit”.               
                                                                        (Hadis riwayat Al-Imam Muslim)

FAKTA KANDUNGAN HERBA
 
SERBUK BUNGA KURMA MADINAH
Serbuk Bunga Kurma 100% mirip dengan cairan sperma kaum lelaki ini diambil dari pucuk bunga kurma pilihan di kebun kurma Madinah. Pokok kurma mesti disenyawakaan oleh tangan manusia sahaja, sebab pokok kurma ini Allah s.w.t. jadikan dari lebihan tanah kejadian Nabi Adam a.s. Tabib Arab mengunakannya sebagai herba penambah hormon serta mengentalkan sperma. Juga dikatakan sesuai sebagai kaedah rawatan bagi memperolehi zuriat. Menjadi amalan pasangan di Tanah Arab di awal perkahwinan kerana serbuk bunga kurma dipercayai mampu mengatasi kemandulan bagi suami isteri dan memekatkan air mani kaum lelaki. Mampu menjaga keseimbangan dan normal tubuh serta membaiki saraf kelamin, memulihkan tenaga batin dan memekatkan air mani.
 
HABBATUS SAUDA
 
Habbatus Sauda adalah biji hitam yang telah digunakan ribuan tahun yang lalu dan digunakan secara luas oleh masyarakat India dan Timur Tengah untuk mengubati pelbagai penyakit. Biji habbatus sauda mengandung crystalline nigellon dan arganine, sebagai penstabil sistem imunisasi badan. Selain itu kandungan karotinnya mampu melumpuhkan radikal bebas penyebab kanser. Jenis habbatus Sauda yang paling baik untuk perubatan ialah yang di tanam di Syria dan di Mesir. Ianya mengandungi lebih daripada 100 jenis kandungan bahan aktif yang membantu kesihatan dan menunjukkan kehebatan kesan klinikal jauh mengatasi herba lain sebagai pemakanan tambahan. Bahan-bahan dalam habbatus sauda saling bekerjasama dalam memberi kesan holistic (holistic effect) dan menyokong antara satu sama lain dalam proses penyembuhan semulajadi. Habbatus Sauda mengandungi Omega 3, 6 dan 9  dan merupakan nutrisi yang membantu perkembangan jaringan otak serta sangat berguna untuk meningkatkan daya ingatan dan kecerdasan akal. 
 
HERBA CAMPURAN DARI TANAH ARAB
 
Rasulullah saw bersabda “Sekiranya umatku tahu akan kelebihan helba nescaya mereka sanggup tukarkannya dengan timbangan emas” (Book of Sufi Healing ms. 58). Herba Campuran ini mampu merangsang rahim, memanaskan organ pembiakan dan mengukuhkan tenaga dalaman. Merupakan antara ramuan ubatan yang tertua di dunia. Campuran herba arab ini mampu melancarkan haid, menghilangkan senggugut, dan sering digunakan di dalam amalan kuno tabib China untuk rawatan mati pucuk. Zat paling lengkap untuk menjaga keseimbangan dan normal tubuh manusia. Mampu melambatkan proses penuaan dan membaiki saraf kelamin dan serta memulihkan tenaga batin. Ianya mampu meningkatkan stamina, menambah darah, memelihara ketegangan jasmani dan rohani dan sangat bermanafaat dalam mengaktifkan saraf dan menyembuhkan penyakit “dingin seks”.



 UNTUK TEMPAHAN HUBUNGI : 012-736449 (MERSING & FELDA NITAR)







No comments:

Post a Comment