PRODUK PEMAKANAN SUNNAH

PRODUK PEMAKANAN SUNNAH

Monday 10 June 2013

INGIN HAMIL ? CUBALAH SK AL-KHISHBUN


SK Al Khishbun (500gm) dan Hulba Al Khishbun (50gm).
RM 55/BTL




SET LENGKAP KESUBURAN AL KHISHBUN mengandung 2 jenis produk iaitu SK Al Khishbun (500gm) dan Hulba Al Khishbun (50gm).

SK Al Khishbun merupakan gabungan istimewa Susu Kambing, ekstrak stevia sebagai pemanis 100% semulajadi, biji Habbatus Sauda (Syria) yang merupakan spesis bijirin terbaik yang telah dipanggang. Ketiga-tiga bahan menjadi ramuan unggul kerana mepunyai sifat alkali yang tinggi dalam badan. Kehebatan SK Al Khishbun terletak pada ramuan rahsia herba-herba kesuburan dari Tanah Arab yang pernah terkandung di dalam buku Ilmu Perubatan Sufi. Mengandungi serbuk bunga kurma yang dahulunya digunakan sebagai herba penambah hormon dan mengentalkan sperma. SK bertindak untuk menyuburkan rahim.



RM 45/BTL

Hulba Al Khishbun menggabungan 7 jenis herba-herba dari Tanah Arab yang bertindak untuk merawat:-
1) menbersihkan rahim dan organ dalaman akibat dari keguguran dan pembedahan.
2) Darah haid yang tidak lancar.
3) Senggugut yang teruk, 
4) PCOS
5) Mengecutkan CYTS & FIBROID
6) Telur tidak matang
7) Tiada telur
8) Tiub filofio tersumbat
9) dan pelbagai lagi masalah rahim yang menjadi punca kepada kesukaran mendapatkan zuriat.

Gabungan ini membantu merangsang rahim, memanaskan organ pembiakan dan mengukuhkan tenaga dalaman. Herba Campuran Arab ini biasanya menjadi amalan para remaja Arab yang akan berumahtangga. Menjaga keseimbangan dan normal tubuh serta membaiki saraf kelamin dan serta memulihkan tenaga batin.

SK Al-Khishbun merupakan makanan tambahan untuk kesuburan yang sesuai untuk golongan lelaki dan perempuan. SK Al Khishbun berasaskan susu kambing akan tetapi bagi pengguna lelaki yang tidak gemarkan susu maka mereka bolehlah mencuba Cafe Al Khishbun untuk kekuatan dalaman dan kekuatan sperma. Cafe Al Khishbun diformulasikan khusus untuk kaum lelaki sahaja kerana mengandungi campuran herba-herba untuk kekuatan sperma dan tenaga dalaman lelaki. Kaum wanita tidak dibenarkan menggunakan Cafe Al Khishbun sama sekali. Akan tetapi bagi kaum lelaki yang menghadapi masalah kiraan sperma yang rendah maka mereka perlu mengambil SK Al Khishbun dan bukannya Cafe Al Khishbun

RESEPI RAHSIA KESUBURAN
 Diformulasikan oleh Tabib Tuan Sheikh Abdillah dari Kota Suci Mekah. Formula gabungan herba Arab yang pertama di Malaysia. Amalkanlah SK Al-Khishbun yang merupakan gabungan istimewa Susu Kambing Terbaik, Bijirin Habbatus Sauda spesis Syria, Serbuk Bunga Kurma dari ladang kurma Madinah dan campuran herba dari Tanah Arab. Resepi Rahsia Kesuburan Wanita dan Lelaki yang mampu menambah hormon,  mengental sperma, merangsang rahim dan memanaskan organ pembiakan. Herba Campuran Arab ini menjadi amalan para remaja Arab yang akan/telah berumahtangga. IKHTIAR DAN BERTAWAKALLAH…..


  • Formulasi SK AL-KHISHBUN adalah resepi Pemakanan Kesihatan yang berasaskan amalan Sunnah Rasulullah s.a.w. SK AL-KHISHBUN merupakan gabungan istimewa tepung Susu Kambing dan herba-herba dari Tanah Arab. 
  • Campuran esktrak Stevia pula sebagai pemanis 100% semulajadi dan tidak mudarat menjadikan SK AL-KHISHBUN enak dan manis tanpa gula. 
  • Diperkaya dengan biji Habbatus Sauda (Syria) yang merupakan spesis terbaik yang telah dipanggang.
  • SK Al-KHISHBUN mengandungi serbuk bunga kurma 100% dari ladang kurma Madinah. Serbuk bunga kurma dahulunya digunakan sebagai herba penambah hormon dan mengentalkan sperma.
  • Gabungan ini membantu merangsang rahim, memanaskan organ pembiakan dan mengukuhkan tenaga dalaman. Herba Campuran Arab ini biasanya menjadi amalan para remaja Arab yang akan berumahtangga.
  • Menjaga keseimbangan dan normal tubuh serta membaiki saraf kelamin dan serta memulihkan tenaga batin 

CARA PENGGUNAAN SET AL-KISHBUN
 
Minum SK Al Khishbun 1 skop pagi sebelum sarapan dan 1 skop malam 1 jam sebelum tidur. Bancuh dengan air suam sahaja.

2. Makan ½ sudu kecil Hulba Al Khishbun yang telah dicampurkan dengan madu atau buah kurma sebelum makan tengahari (waktu dhuha) 1 kali setiap hari.

3. Langkah paling penting – mandi sauna herba 1 kali selepas 1 minggu mengamalkan SK Al Khishbun dan Hulba Al Khishbun bagi mengeluarkan segala kekotoran yang telah lama terperangkap di dalam badan.

4. Mandi sauna kali kedua dilakukan selepas 2 minggu dari mandi sauna yang pertama.

5. Buat rawatan urut atau sengkak sekurang-kurangnya sekali.

6. Banyakkan minum air masak bagi menstabilkan suhu badan.

7. Kurangkan makanan dan minuman berasid dan lebihkan makanan beralkali kerana pH alkali paling sesuai untuk mereka yang merancang untuk hamil

8. PESANAN PENTING – Produk ini tidak boleh diambil semasa waktu period atau ketika demam. Sambung semula pengambilan produk ini 3 hari selepas period kering. Jika telah disahkan mengandung hendaklah berhenti dari mengambil produk tersebut.

  • *      Mulakan dengan bacaan Bismillah, selawat ke atas Rasulullah s.a.w. dan berniatlah. Untuk lebih keberkesanan diamalkan setiap hari selama 1 tahun.

    Dari Saidatina Aisyah r.a. telah berkata, telah bersabda Rasulullah s.a.w. “sebaik-baik amalan kepada Allah s.w.t. adalah perbuatan yang dikerjakan secara berterusan walaupun sedikit”.               
                                                                                                                                                                (Hadis riwayat Al-Imam Muslim)


    FAKTA KANDUNGAN

    SUSU KAMBING

    Susu Kambing merupakan susu terbaik selepas susu ibu. Kandungan Kalsium dan Phosporos yang terkandung di dalam susu kambing hampir sama dengan susu ibu. Jumlah protein, vitamin A, mineral dan zat besi dalam susu kambing ternyata melebihi dari susu lembu. Susu Kambing mempunyai sifat alkali yang mampu membantu memaksimumkan penyerapan zat dalam badan dan menurunkan kadar asid dalam darah. Juga meningkatkan daya imunisasi badan dan menyah-toksid dalam darah. Susu Kambing mempunyai saiz molekul yang kecil berbanding susu lembu bagi mempercepatkan penghadaman.  Mengandungi faktor bio-aktif seperti IGF-1 yang tinggi dan asid CLA (conjugated linoleac acid) sebagai agen anti kanser. Selain dari sudut kesihatan, penggunaan susu kambing yang konsisten mampu memulihkan tenaga batin.

    SERBUK BUNGA KURMA MADINAH

    Serbuk bunga kurma 100% mirip dengan cairan sperma kaum lelaki ini diambil dari pucuk bunga kurma pilihan di kebun kurma Madinah. Pokok kurma mesti disenyawakaan oleh tangan manusia sahaja, sebab pokok kurma ini Allah s.w.t. jadikan dari lebihan tanah kejadian Nabi Adam a.s. Tabib Arab mengunakannya sebagai herba penambah hormon serta mengentalkan sperma. Juga dikatakan sesuai sebagai kaedah rawatan bagi memperolehi zuriat. Menjadi amalan pasangan di Tanah Arab di awal perkahwinan kerana serbuk bunga kurma dipercayai mampu mengatasi kemandulan bagi suami isteri.
      
    HABBATUS SAUDA

    Habbatus Sauda adalah biji hitam yang telah digunakan ribuan tahun yang lalu dan digunakan secara luas oleh masyarakat India dan Timur Tengah untuk mengubati pelbagai penyakit. Biji habbatus sauda mengandung crystalline nigellon dan arganine, sebagai penstabil sistem imunisasi badan. Selain itu kandungan karotinnya mampu melumpuhkan radikal bebas penyebab kanser. Jenis habbatus Sauda yang paling baik untuk perubatan ialah yang di tanam di Syria dan di Mesir. Ianya mengandungi lebih daripada 100 jenis kandungan bahan aktif yang membantu kesihatan dan menunjukkan kehebatan kesan klinikal jauh mengatasi herba lain sebagai pemakanan tambahan. Bahan-bahan dalam habbatus sauda saling bekerjasama dalam memberi kesan holistic (holistic effect) dan menyokong antara satu sama lain dalam proses penyembuhan semulajadi. Habbatus Sauda mengandungi Omega 3, 6 dan 9  dan merupakan nutrisi yang membantu perkembangan jaringan otak serta sangat berguna untuk meningkatkan daya ingatan dan kecerdasan akal.
      

    ESTRAK HERBA STEVIA

    Ekstrak daun herba Stevia mempunyai kemanisan sehingga 300 kali ganda lebih manis dari gula biasa TETAPI apa yang unik mengenai pemanis semulajadi yang berasaskan Stevia ini, ianya mempunyai 0% kalori, 0% lemak, 0% kolestrol, 0% protin, 0% toksid, 0% glukos dan 0% karbohidrat. Hasil kajian menjelaskan bahawa 1 gelas gula biasa bersamaan dengan setengah sudu kecil ekstrak Stevia dan 10gm ekstrak Stevia boleh memaniskan kira-kira 400 gelas air.  Para saintis merumuskan Stevia yang diambil secara oral adalah berkesan untuk menurunkan tekanan darah dan gula dalam badan. Memandangkan Stevia tidak menghasilkan glukos maka ekstrak ini mempunyai potensi untuk menjadi agen anti-hipeglisemik dalam rawatan diabetes. Pengambilan Stevia yang konsisten dan kerap dalam menggantikan gula tidak akan memudaratkan memandangkan sifat daun stevia yang SIFAR SEGALANYA. Selain dari itu, penduduk di Brazil menggunakan daun stevia ini sebagai ubat untuk merawat tekanan darah tinggi, kencing manis dan merawat luka terbakar. 

    HERBA CAMPURAN DARI TANAH ARAB

    Rasulullah saw bersabda “Sekiranya umatku tahu akan kelebihan helba nescaya mereka sanggup tukarkannya dengan timbangan emas” (Book of Sufi Healing ms. 58). Herba Campuran ini mampu merangsang rahim, memanaskan organ pembiakan dan mengukuhkan tenaga dalaman. Merupakan antara ramuan ubatan yang tertua di dunia. Campuran herba arab ini mampu melancarkan haid, menghilangkan senggugut, dan sering digunakan di dalam amalan kuno tabib China untuk rawatan mati pucuk. Zat paling lengkap untuk menjaga keseimbangan dan normal tubuh manusia. Mampu melambatkan proses penuaan dan membaiki saraf kelamin dan serta memulihkan tenaga batin. Ianya mampu meningkatkan stamina, menambah darah, memelihara ketegangan jasmani dan rohani dan sangat bermanafaat dalam mengaktifkan saraf dan menyembuhkan penyakit “dingin seks”.

    PRODUK INI HANYA UNTUK PASANGAN YANG TELAH/AKAN BERUMAHTANGGA SAHAJA
UNTUK TEMPAHAN HUBUNGI :

012-7364429-FELDA NITAR & MERSING





No comments:

Post a Comment